1234nupelda Merhaba kızlar gecikmede 4 gündeyim cuma günü evde test yaptım sonuç negatif ama bugün 4 oldum var mı yok mu ne yapmalıyım
8turuncu777 Ben de aynı durumdayım. Bugün gecikmemin 3. günü. 2 test yaptım. İkisi de negatif. Genelde gecikmez ama bekleyeceğiz artık yapacak başka bir şey yok.