7 haftalık hamileyim süpriz bir gebelik oldu 15 aylık bir oğlum var korunmadığım halde aylar sonra kaldım hiç kalmam dediğim zamanda o yüzden sütten kesme fırsatım olmadı doktor da sütten kes hemen dedi günde 1 keze düşürdüm çünkü tamamen birden kesemedim hamileyken emzirenler var mı yada kestiyseniz nasıl kestiniz lütfen önerilerinize açığım