Kızlar 34+2 haftalık hamileyim 1 haftadır kahverengi şeklinde lekeli ama kuru lekeler var ben mantar olduğunu düşünüyorum doktora randevu aldım ama 11 eylüle verdi taa randevuyu göğüslerim sarkık evde sütyen takmıyorum dışarda takıyorum evde böyle yapabileceğim birşey var mı bu şeyden kurtulmak için?