zeynepergun-2502 20 haftalık gebeyim 3 gündür sağ ve sol kasığımda Ağrı var normalmi sizce endişelnmelimiyim normalimdir acile gideyimmi Ara ara geliyor ama bazen çok fazla
Busradoga zeynepergun-2502 normal canım stres yapma daha çok ağrın olur ılık bi dış al pozisyon değiş muhtemelen geçicektir
Miniboy zeynepergun-2502 bnm ilk üç ayda oluyordu ama 20 haftalarda olmamıştı. Her gebelik farklı bu nedenle takipli doktorunla görüşmen en sağlıklısı. Telefon ile iletişimin yok ise dinlenmeyi deneyip geçmezse acile başvurmalısın riske atma kendini