Merhabalar. Uzun zaman sonra tekrar bu platformdayım belki tanıyanlarınız vardır. ☺️Uzun çabalarla oğluma kavuştum 3,5 yaşında şimdi.
2.kardeş istiyoruz ve 1 dondurulmuş embriyomuz var. Doğal hiç denemedik belki garip gelebilir ama oğlum yaramaz bir çocuk olduğundan düşünmemiştik. Eylülde direkt tüp bebek istiyoruz yine, eşimin işinden dolayı bu kararı aldık. Ve oğlumun da çok istediğini görüyoruz artık.
Ben hep taze transfer olmuştum o yüzden dondurulmuşun sürecini hiç bilmiyorum.
Adetinizin kaçıncı günü doktorunuz çağırdı? İlaçlar hap mıydı? Adetten itibaren kaçıncı gün transfer oldunuz?