Ayfersalih28 asal123 7 haftslikken benimde böyleydi kese 11 haftalikken fasulyeye benzedi erken canım Bekle 11.hadta da tekrar at hiç belli olmaz 3.erkek olur
asal123 Ayfersalih28 hayırlısı ne ıse o olsun kuzum sağlıklı sıhhatlı olsun da birde şu bulantılar geçsin de gerisi onemlı degıl 😌😌
merveyldz54 Ayfersalih28 benimde fasulye gibiydi ama kız doğdu ilk çocuğum ikinci de şimdi fasulye gibi görünüyor ama bu sefer erkek hissediyorum
Ayfersalih28 merveyldz54 kese gun geçtikçe düzeliyor her ay farklı oluyor sağlıklı olsun da evladımız olsun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤍