Rbs06 merhaba öncelikle 39+1 de doktora gittiğimde 1 cm açıklık ve nişanım gelmişti düzensiz sancı cikti
39+5 gece.gittigimde açıklık hala 1cm rahim hala geride dendi bebeğin kilosu sınırda karın çevresi geniş dendi ilk kızımı 40+1 de nişanım geldiği akşam kucağıma almıştım 7 yıl önce doktor 41 kadar bekleriz dedi ama benim vajina içinde bı ağrım var kaşık desen değil dışardan desen değil yurumemi etkiliyor napcam bilmiyorum açılma için napiyim vajinal doğum istiyorum tahmini doğum tarihinde 2eylul ama 2 günde nasıl acilcam