Ben daha 12 haftalık hamileyim. İçte ve dışta hemoroid memeleri ve hemoroid yırtıklarım var, üstüne kabızlık problemi yaşıyorum, ıkınmaktan gözümden yaş geldiğini bilirim. Hiç endişelenmeyin mecbur kalınca zaten doğumda da ıkınacaksınız, bebek makattan çıkmayacağına göre 😅 ekstra bir ağrınız olmaz, zaten doğumdan sonra direkt merhem, pomad vs başlatırlar, ama benim doktorum anestol pomad kullanabileceğimi söyledi, ben vazelinle idare ediyorum da, onu da bi doktorunuza danışın. Ve hemoroid memelerini kendiniz yavaş yavaş geri makata ittirin, Feridun Kunak hocayı izleyin bakın o da aynısını söylüyor, hepimize geçmiş olsun 🙏🏻