rugu Merhaba canlarrr Benim bat 5-6 eylül, bugün döngünün 23cü günündeyim Erken gebelik testi yaparsam doğru çıkabilirmi sizce? 21-23 ağustos aralığı çatlama oldu
Nevagibi rugu eğer elinde hassas iyi bir test varsa çıkabilir innovita yada awox gibi diğerleri yalancı veriyor önermem
Busraaaakkk rugu yumurtlamanın 14.gününde pozitif gördüm İnnovita ile, 12.gün de çıkıyor diyorlar garanti olsun dersen bekle bence