Ftmn123- canım bence erken davranma doktor dedi hemen gebelik belli olmaz dedi bende gittim kan verdim bisey çıkmadı en iyisi adet gününü beklemek erken gidince insan üzülüyor sonucun olumsuz olduğunda bende adet günümü beklerim yada bi gün önce falan test yaparım yada prodoctor early testi 5 gün kala yaparım belli olmaz