Miniminiminnos 4 yaş için bence artık baza benim oğlumda 4 yaşında 2 yaşında genç odası olarak aldım . İyiki genç odası almışım çalışma masası herşeyi var kreşe gidiyor geliyor kendi odasında masada kesiyor boyama yapıyor. Kitaplığı var herşeyi dolu bazayı da 140.200 mt aldık büyük yanında korumalık aldık mis gibi oldu başında şifonyeri buhar makinesi ve gece lambası var . Yani demek istediğim artık büyüyor . Okul çağı geldi sayılır diğer değişk yataklar bebekken kullanılır bence .