2 aylık bi bebegim var 1 hafta öncesine kadar sütüm iyiydi şimdilerde azaldı bebeğimi doyurmuyor sagım yapmıştım ondan sonra sütüm azaldı acaba sagımla mı ilgili. Süt yapacak şeyler yiyip içiyorum ama yinede çoğalmıyor sagım yapmaya devam etmeli miyim sagdıkça çoğalır mı