ylnydgd Simay çok kibar bence. Bir de ben 2 soyad kullanıyorum belki kızım da bunu ister diye tek isim taraftarıyım özellikle kız çocuklarında. 2 isim + 2 soyisim çok uzun oluyor. Sağlıkla gelsin 🙏