Snnzynp Merhaba kızlar..27+2 deyim ve iki gündür çok dişim ağrıyor.yarın randevu aldım ama gebelikte çok müdahale edilmediği söyleniyor.bu konuda bilgisi yada tecrübesi olan var mı?
Zehra01 Snnzynp benim 5 tane dişim çekildi 4-7 aylar arası ve hep ameliyatlık dişlerdi rabbim yardımcın olsun hiç korkma diş ağrısı çekmekten iyidir 🙏🏻
Aminehira İlk ve son 3 ay çok önerilmiyor. Ama ikinci 3 aylık dönemde yaptırılabiliyor. Ben kanal tedavisi yaptırdım çünkü