1Ogretmen_anne Kızlar cuma günü sağlıklı ocağında kan verdim Beta Hcg için. E nabız dan baktım tam kan sayımı (hemogram) sonuçları çıkmış ama Beta Hcg sonucu gözükmüyor neden acaba bilgisi olan var mı?
ebrarkus 1Ogretmen_anne beta hcg geç çıkıyor canım. Doktorun ekranında görünüyordur mutlaka ama e nabıza geç düşüyor.
anneolmakneguzel_ 1Ogretmen_anne çok geç düşüyor aslında aynı gün 16e kadar cıkıyor ama sisteme dusmuyor. Bidahakine size barkod veriyor onunle kendiniz bakabilirsiniz orda ki yazan siteden mesela denizli icin hls20 sitesinden bakıyorum
1Ogretmen_anne Deletedmom_297 Acaba Beta Hcg geç mi çıkıyoruz diye düşündüm ama bilmezler yarın bı olsun bakalım pazartesi belki çıkar
1Ogretmen_anne Deletedmom_297 @aysegulk07 @erguvan123 @ebrarkus @bebiveben @anneolmakneguzel_ @Meral_63 @[silindi] @Senaaksac Kızlar beta sonucum 3936 çıkmış
aysegulk07 1Ogretmen_anne yok aynı günde çıkar beta ama sağlık ocağında alınıp merkeze gönderiliyorsa kanlar pazartesiyi bekleyin bence de
bebiveben Kaç haftalık hamilesiniz? Bazı doktorlar belli bi süreden sonra bta değeriyle alakalı test istemiyor. Bta değerinin bellli bir haftadan sonra önemi yok çünkü
Meral_63 1Ogretmen_anne cuma günü verdiysen cumartesi çıkar cumartesi de sağlık ocağı hekimleri yok onlar tahlile bakmayana kadar e nabizda çıkmıyor ☺️
[silindi] 1Ogretmen_anne canım 2 gün sonra yansıyor en nabıza maalesef ben perşembe verdim cumartesi yansıdı
Senaaksac 1Ogretmen_anne sağlık ocağında verilen ya düşmüşyor yada günler sonra düşüyor aile hekimine gidip öğrenebilirsin
erguvan123 1Ogretmen_anne Hayırlı uğurlu olsun maşallah Darısı bize Sağ Salim doğum yapmak nasip olsun