Rabiul myangelson ilki 3 sene de olunca kdkdkd dedim olmaz heralde dkskd korunmuyorduk zaten kuzum ya
myangelson Rabiul korunma yoksa akışına birakmissiniz o zaman 🤭 hayırlısı böyleymiş demek ki bakalım şimdi yine minnak bir prenses mi gelecek yoksa küçük bey mi gelecek 🙈