Kızlar merhaba 11 haftalık hamileyim kendimi bildim bileli çalıştım okudum 2 üniversite mezunuyum ama çocuk istediğimiz için işten ayrılmıştım şimdide haliyle bir işte çalışmıyorum eşimin geliri yetiyor allaha şükür gelire göre gider oluyor ama ben hep çalışmaya kendi paramı kazanmaya alıştığım için şu an kendimi kötü hissediyorum doğumdan sonrada 3 4 yıl çalışmayacağım bu süreçte bir şeyler yapmak istiyorum evden çalışan ya da bir iş yapan fikirlerinize açığım 🥰