Esrazz kaç ml yapıyorsunuz mama bi de yenidoğan 2 günlükse genelde uykulu oluyorlar uyandırmak gerekiyor, emmiyorsa gaz çıkarıp tekrar içirmeyi deneyin o ara da uyanmış okuyor zaten biberonla alakası olmayabilir. Bende lansinoh ve de dr browns denedim akışları çok hızlı oğlum içemedi. Ama aventten istese içiyor ama benim oğlum biberon tutmuyor. Yani emmiyorsa göğüs ucu slikonları var ondan deneyin yada kaşık veya şırıngayla deneyin. Ben elime eldiven takıp bi parmağımı ağzına koyup yandan şırıngayla da beslemiştim.