Öncelikle ilaç tedavisi vs başlandıysa sıkıntı olmaz inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız benimde kanama alanım vardı 3 farklı yerde vardı hemde ama çok şükür 36+2 haftalık oldu şimdi progestan fitili hala kullanıyorum bırakmadım yarın kontrolüm var yarın bıraktırır büyük ihtimal artık.
Diğer sorunuzu cevaplayım o da başımdan geçtiği için ama inşallah hiç kimse böyle bişey yaşamaz sadece o haftadaki bebek düşük olur mu diye sorduğunuz için söylicem yoksa bunları yazmayı istemezdim, Öncelikle 13. Hafta ile uyumlu mu bebek? 13 hafta ile uyumluysa öyle kendiliğinden bir anda düşmez yani 6-7 haftalık bebek gibi kanama olup kanamayla birlikte kendiliğinden düşmez ama aşağı baskısı varsa rahim ağzı açılması olup normal doğum şeklinde doğabilir bu da sancılı olur zaten ve bir anda olmaz o zamana kadar çoktan hastaneye gitmiş olursunuz , ya da kalp durması olabilir, kalbi durursa da suni sancı verip 13 haftalık bebeği normal doğum şeklinde doğurtuyorlar zaten