dnz3434 Arkadaşlar ilk defa deniyorum. Reglim 29 ağustosta bitti bugün yapmaya başladım. Sanırım daha yeni değil mi pik olmasına var gibi aydınlatırnmısınız beni☺️
Tomriscvn dnz3434 Canım koyu çıkmış yakındır bence pik olması benim postlarıma bak tam piki görürsün benimde böyle gittikce koyulaştı sonra o çizgi diğerinden daha koyu oldu
anonimhesapp Koyu çıkmış birkaç güne pik olabilir her gün yapmaya devam edin 🌸 benim bu ay koyu başladı sonra silikleşince korktum ama 19. Gün pik oldu bu da olabilir canınızı sıkmasın 😂
anonimhesapp dnz3434 her gün deneyin mutlaka piki kaçırmamak lazım bu ay 24 saat geçmeden çatladı benimki pik günü yapmasam kaçıracaktım yani
dnz3434 Busraaaakkk saat aralığımı 10 diye yapmıştım. 10.08 de ikinci idrarla yapıyorum. Yoksa öğlen mi yapmalıyım canım