Anonim3400 Doğum yapalı 52 gün oldu son 2-3 hafta kahverengi ve az lekelenme oluyodu 2 gün hiç olmadı bitti sandım son 2 gündür de kıpkırmızı kanama oluyo böyle olan var mı yaa :(
dilaradoyan Anonim3400 benimde öyle oldu canım çok dalgalıydı. Az geldi sonra kesildi sonra çok geldi falan