kubraer Oğlum olsaydı Kutay Uras koyacaktım. Kutay ismi yüzünden abimle bile tartıştık. Önce ben buldum ,sen başka bişi koy, tamam o zaman ikimizde koyalım diye anlaştık🤝 zaten kızım oldu koyamadım… ben çok beğeniyorum iki ismi de🥰 anlamları çok güzel sağlıkla kucağınıza alın insallah