mmedinestlms Kızlar ben sezeryan ile doğum yaptım darısı size en hayırlı zamnda kucaklarınıza alırsınız bana dua eder misiniz yavrum sağ salim küvezden çıksın diye
Linaa90 mmedinestlms bende 28 haftalık yaptım benim de bebeğim küvözde tüm bebekler sağlıkla annesinin kucağına kavuşsun inşallah
mmedinestlms Ehjfjsjs AMİN inşallah teşekkür ederim plesanta Previa tanı konulmuştu ayın 10 da evde suyum geldi ve kanamam çoğalmıştı 3 hafta yatış yaptım ve kızım sabırsız çıktı erken gelmek istedi Dünya’ya
oxytocin Rabbim size ve bebeğine kavuşmayı bekleyen tüm annelere sabır versin sağ salim en kısa zamanda kavuştursun inşallah🙏🏻💞
busebasaran06 mmedinestlms oy kuzum benim ya, Allahım sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin canım ❤️
3bebekliannee mmedinestlms Allah sağlıkla,mutlulukla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 ikinize de güç kuvvet diliyorum ♥️
papatyahanim1 mmedinestlms ya Allah saglikli şekilde bebeğini kucağına alıp evine dönmeyi nasip etsin şuan kaç gram doğdu
mmedinestlms dusperisi ben sezeryan oldum normal doğum olmuyor kanamam ve ağrım çok olunca açılmam yoktu ama Pleasantadan ayrılma ihtimaline karşı acil doğuma alındım yoksa 30 32 haftalara kadar bekleteceklerdi kızım erken gelmeyi seçti