Selam annisler 19 haftalık gebeyim 2 gündür gecmeyen batan şiddetli ağrılarım var yürütmeyen az önce acile gittim alttan muayne yaptı bilmiyorum ne kadar sağlıklı biraz korktum açıkçası bebeğin kalp atışı var dedi bebekte bisi yok dedi bana akıntın artmış vajinit var dedi DONAXYL diye bir vajinal tablet yazdi 3 gun kullan dedi size de sormak istedim alttan muaynenin sakincasi olur mu ağrılarımın sebebi dedigi gibi vajinit olabilir mi