Miniminicikkk Pes diyorum !!!!! Buradaki yorumlardan eşinize ne! Kanamanız var ya ! Yani Allahım korusun herşey olabilir.. Bebeği kaybedebilirsiniz, size birşey olabilir.. Çok afedersiniz ama hadi eşiniz normal biri değil, sizde öyle misiniz!? Diyecek lafım yok bu yazınızın üzerine.. Eşinizde eş değil, biblo !!! 🤬