Miniminicikkk Kızlar bir haftadır kanamam vardı ilk gün kırmızı sonra kahveye dönmüştü şimdi yine kıpkırmızı akıyor napmam gerek doktorum telefonuna bakmıyor 😞😢😢 korkudan uyuyamıyorum 😥😥
Nurrrrr Miniminicikkk Canım bende yazdım ama hala icimi rahatlatan bir sonuç yok benim değerim düşük cıktı 5 hafta oldum bugün kanamam kırmızı işe azıcık başladı ve az az kahverengi oldu koyu renkte heralde kimyasal gebelik 😔😔
enfla Miniminicikkk hemen dogumevıne yada acıle gıt canm doktorunun oldugu hastaneye gerekırse aramaları lazm dktorunu. kırmızıysa bekletme bana da gece olmustu hemen dogumevıne gıtmıstm ıgne olmustum
Nurrrrr Miniminicikkk seninkini bilemem canım ama benimki daha cok küçük 5 hafta sen bence git hemeen hastaneye 👍🏻
Nursemomm Miniminicikkk mutlaka yakınızda bi yerde sağlık kuruluşu vardır durduğunuz hata hemen gidin gerekli tedaviyi uygularlar en azından
DlstM Bir an önce dr a gitmelisn ama illaki kötü bişi olck diye bişi yok Allah korusn korkma sakin ol hastaneye git acile bişi olmaz inşAllah merk etme cnm
Miniminicikkk [url=https://hizliresim.com/k9p8jA][img]https://i.hizliresim.com/k9p8jA.jpg[/img][/url]
Minnosaile Miniminicikkk canım içini ferah tut ama evde bekleyeceğine acile gidip muane olmanı tavsiye ederim. Çevrende özellikle kadın Doğum hastanesi varsa tercihin ilk orası olsun
Badesmom Miniminicikkk acile gitsen iyi olur canım genelde o haftalarda kanama plesanta yüzünden oluyor bebeğin iyidir inşallah korkma sakin ol
Merve3 Nurrrrr seninde hemen gitme. Gerekiyor benim önceki gebeliğin bu kanama yüzünden düştü 8haftlikti hemen acile git iğne vururlar ve Protestan verirler mümkün oldukça yat WC dışında kalkma bebeğin tutunsun
Irmyldm9 Bulunduğun çevrede başka hastane veya doktor yok mu gitsene hemen hastaneye Allah korusun birşey olmasın bebeğine
Zgekomur Miniminicikkk hiç bekleme hemen acile git düzeltilebilecek bir durumken dakikalar aleyhine olmasın hiç bekleme
Yenianne19 Miniminicikkk bencede bı hastanenin kadın doğum aciline git ilk gebeligimde bendede önce kahverengi lekelenme hemen arkasında kan geldi düşük yaptım maalesef. İnşallah sende öyle birşey yoktur kesinlikle git bı için rahatlasin rabbim yardımcın olsun inşallah 🙏
Melis_teker Miniminicikkk düşük yapıyorsun hiç durma git bende de olmustu iğne ve serumlarla tuttular hiç durma bence şuan.
Miniminicikkk Zgekomur Elim ayağım tutmuyor 😥 sabaha kadar beklesem mi diye düşünüyorum eşim vurdu kafayı uyudu bile 😥
YagmurDaskn Miniminicikkk Çok anormal bir durum attığın fotoğrafa baktım. Hemen acile gidin. Umarım herşey yolunda gider. ❤️ Rabbim miniğini sana bağışlasın