glsm6464 Tabii ki sizin kararınız Biz eşimle evlendiğimizde öncesinde 6 yıllık bir sevgilimiz vardı ama yine de evliliğimizin biraz baş başa tadını çıkarmak bütçemizi düzenlemek birlikte tatillere gitmek istemiştik. Önceliği biraz daha ikimizin olduğu planlara verdik ve bebiş planımızı biraz ertelemiştik. Bir de karar Tabii ki sizin ama 20 yaş zaten çok küçük bir yaş Bebeğinize enerjiniz olması açısından güzel ama duygusal olarak biraz daha olgunlaşmayı beklemek 20 yaşınızın tadını çıkarmak hiç aklınıza gelmiyor galiba. Çevremde arkadaşlarımdan gördüğüm annesiyle Arasında 18 20 yaş kadar olanlar hep annesinin kendisiyle birlikte büyüdüğünü ve çocukluğunda yeterince olgun olmadığını söylüyor Bu benim duyumum