auroraa92 benim de doğal yolla bir gebeliğim kalp atımı durduğu için sonlandırıldı, hiç bir sorun olmamasına rağmen tekrar gebe kalamadım. 1 senenin sonunda eşimde sperm düşüklüğü çıktı, daha fazla beklemek istemediğim için tüp bebek yaptırdık. İki embriyo transfer edildi. Yaşım 36. İkisi de tutundu çok şükür. 🙏 22 haftalık olduk bile. İki embriyo biri tutmazsa biri tutar en azından diye şansı arttırmak için koyuluyor.