37+5 iken kızımla tanıştım. Doktor kontrolümde 2 cm açıklığın var deyip yatış verdi ama sancım vs yoktu. Sonrasında bekledik yine olmadı suni sancı aldım 2 kez olmadı vajinal fitil ile açıklık verilmek istemdi yine olmadı hiç ilerlemedi ve ben bu sancıları 2 gün çektim en son ölüyorum diye bağırdığımı hatırlıyorum kaldıramadım bende kızımda😔 kızmın kalp atımı yavaşlayınca acil sezeryana alındık ve o kadar sancının pisliğini kızımda çekti maalesef çok strese girdiği için emme refleksini kaybetmiş ve nefessiz kalmış o yüzden kübezde şuan hâlâ ama durumu gayet iyi Allah’a şükürler olsun 🙏🏻
Size tavsiyem normal doğum diye tutturmayın olmazsa zorlamaayın 🦋