Essa0408 Kızlar ben ssvd yapmakta kararsızım bir yanım çok istiyor bir yanımda emin olamıyor ilk dogumum 14 saatte sadece 2 cm acilmam oldu ve sezeryan oldum bundada aynı seyleri yaşamaktan korkuyorum 😐
ElifKumru Essa0408 benim durumumda aynı suni sancıyla 1.5 gün sancı çektim açılma 1 cm den öteye geçmedi bebeğin kalp atışları düştü acil sezaryene alındım. Şimdi ssvd denemek istiyorum ama yine ya aynısı olursa korkusu var
rapunzel9222 Essa0408 merhaba bende ssvd istiyorum ilk doğumun normal olmuştu ikincisi de normal olacaktı doktorum beni korkutarak sezeryana aldı şuan üçüncüye hamileyim Nehir bayrama randevu aldım orası ssvd üzerine özel bir hastane bakalım inşallah bunu normal istiyorum
DuruDefne_mommy Essa0408 bende istiyordum fakat ilk doğumum kendi isteğimle sezaryan olduğu için hiç sancı vs.yasamadim gün alıp doğumu bekledik.Üzerinden 6 yil gecti ama Risk olur diye vazgeçtim çünkü açılmam olur mu sancıları yönetebilir miyim onu bile bilmiyorum hiç bu duyguyu yaşamadım o yüzden doktorumla birlikte tekrar sezaryana karar verdik
Essa0408 ElifKumru benim ne bebekte ne bende sıkıntı olmadı kendim istedim sezeryan olmayı artık ne dayanma gücüm kalmıştı cokda yorulmuştum
Fatmandrsv Aynı bende de saatlerce sancı çektim açılma olmadı. Doktor 3700lük bebeğe iri bebek diyip zaiyat veririz diyerek beni korkutup sezeryana almıştı. Bende 2ssvd istiyorum nasıl karar verdime gelince en doğal güzelin böyle olacağına inanıyorum
LeydiDaisy Ssvd fiyatları gerçekten saçma bir boyutta doğum fiyatları da kezâ öyle yani düşündüm bende ama malesef gelirim el vermiyor zeynep kamilde de o an başka doktora denk gelirsen seni vazgeçirmeye çalışıyolarmş bende o duyguyı çok tatmak istiyorum
Essa0408 LeydiDaisy ben düşünürsm özel hastanede düşünüyorum ama aynı seykeri yaşamaktan da tedirgin oluyorum normal doğumu deneyip tekrar sezeryan da olmak istemiyorum
LeydiDaisy pozitifanne06 hayır zeynep kamil devlet hastanesi ssvd polikliniği var ama ben avrupa yakasındaym😪
seymanuurr Meraktan ve instagramda hep görüyorum suda doğum vs çok farklı bi duygu çok değişik geliyor. İlk doğumum da sezeryane hazırlanmışken duyum gelmişti sedyede ona rağmen bakılmadı bile. Şimdi SSVD yapıcam nasipse 38+4 olduk bekliyoruz ☺️
seymanuurr Momkids- evet ilk doğum sezeryan önlük vs giyinik saati beklerken birden suyum geldi idrarımı kaçırdım sandım sonda yeni takılmıştı hemşireler geldi suyun gelmiş dedi direkt ameliyathaneye girdim normal doğum içimde kaldı hep. 2. Şimdi bunu normal istiyorum inşallah yaparım. İlki devlette oldu son hafta kilo almamıştı diye sezeryan yapalım riske girmeyelim demişti ama belki normalle uğraşmak istemediler bilemiyorum benimde cahilliğime geldi kabul etmiştim