dunyamyavrularim12 çok bunaldığın yerde mama ve emzik ver. Seni emzik niyetine kullanıyor belliki. Ama yaşadıkların çok normal. Yeni dünyaya gelmiş ve annesinin karnına özlem duyan bir bebek var yanında. Senin kokunu arıyor dünyaya adapte olmaya çalışıyor. Geçecek hepsi. Sadece o büyülü zamanların tadını çıkarmaya bak bol bol yenidoğan bebek kokusunu içine çek. Ha bu arada bence en kolay dönem yenidoğan dönemi emzir gazını al altını temizle bitti başka beklentisi yok bebeğin. 4.aydan sonra bişeyleri anlamaya başlayınca daha zor oluyor sürekli oyun istiyor, anneyi sürekli görmek istiyor. Yeni bir şeyler öğrendikçe geceleri heyecandan uyumuyor. Koyduğun yerde durmuyor ya oturmak istiyor ya gezmek istiyor. Sen bu dönemin tadını çıkarmaya bak :)