Kızlar selam maşallah bebişim 3 aylık dönmeyi öğrendıntek tarafına dönüyor yüz üstü tummy tıme gıbı bakıyo sonra yorulup kafasını tutamıyor. Ama çevrekı her gelen misafir aaa dönüyo aa erken de yürür dıyolar maşallah demeden dıyolar korkuyorum ama normal degıl mı zaten dönme hareketlerı