ozge0mom 34 haftalık gebeyim fazla yürürsem ya da hızlı yürürsem kasıklarımda Ağrı oluyor sanki biraz daha zorlasam çocuk çıkacak gibi oluyor size de oluyor mu?
sevgidolubiranne ozge0mom Bende 31 hafta olmak üzereyim çok normal çünkü yürüdükçe kaslarımız çalışıyor dinlendikten sonra geçiyorsa endişe etme 💐
patulii ozge0mom evet bende oluyo, ama ultrasonda çocuk baskı yapmıyor yukarıda dedi doktorum, eli ayağı aşağıda olunca sanki çıkacakmış gibi hissediyorum hatta yürürken kala kalıyorum oracıkta
Pembe_bulut Karnın çok gergin olduğu için ve çocuk kilo aldığı için yürürken içerde hareket ettiği zaman acı veriyor evet bende de oluyor.