patulii Sevimaltnn çay demi veya anne sütü ile düzenli silmenizi öneriyorum pamuk yardımı ile, ayrıca geçmezse doktora gitmenizde fayda var, tıkanıklık vardır belki, burun kenarına masaj yapın
Asyapolat Sevimaltnn direkt doktora götürün hemen bir damla veriyor sabah akşam 1 damla damlatıyorsunuz ve hemen etki göstermeye başlıyor lütfen değişik şeyler yapmayın yeni doğmuş bir bebeğe enfeksiyon kapıp gözü daha kötü olabilir.
Busra1904 Asyapolat damla adını söylemeniz mümkün mü bende alacağım söyledi doktor ama adını yazmadığından unuttum
kyaas Sevimaltnn yorumların hiçbirine kulak asmamanızı öneririm öncelikle göz doktoruna götürmeniz gerekli kızımda yeni doğan döneminden 7.aya kadar devam eden çapaklanma sürecim oldu çünkü göz yaşı kanalı tıkalıydı tek gözde genelde görülüyor sağ gözü tıkalıydı bahsedilen damla sadece çapaklanmayı önler kanalı açmaz bir süre sonra damlada fayda etmeyecektir çapaklanmaya masajı var göze yapılan internetten göz yaşı kanalı açma yazarsanız bulabilirsiniz eğer açılmazsa operasyonla açılıyor bizde 10.aya kadar süre verdiler 7de açıldı
Busra1904 kyaas Bir gözü daha kısık bebeğimin gözyaşı kanalı ile ilgisi olabilir mi sizind e öyle mi görünüyordu bir gözü
Gzmadymn Çoğu bebekte oluyor korkmayın,göz masajı var internette ona bakıp yapın bayağı faydası oluyor, doktor damla yazacaktır iki günde geçiriyor damla,bence süt damlatmayın faydası olduğunu söyleyenler var tabi ama bakteriyi çoğaltır diye okumuştum…
Busra1904 Gzmadymn süt bakteriyi çoğaltır doğru değil. Bir gözü daha kısık bebeğimin gözyaşı kanalı ile ilgisi olabilir mi sizind e öyle mi görünüyordu bir gözü
LadyX Sevimaltnn 16 gün olmuş siz bu postu atalı hala geçmedi mi? Benim bebeğimde de oldu doktor bir göz damlası yazdı sabah akşam 1er damla damlatılacak diye. Anında etki gösterdi
Talentedmom Sevimaltnn oğlumda da olmuştu çay demi sür demişti çay postasını ince tülbente koy hafifçe dokundurt çok iyi geliyor