Merhaba sevgili anneler bu benim ikinci gebeligim 38+3 olduk ama bebegimin gelmeye sanki niyeti yok yalancı sancılarım tutuyo ama gerisi gelmiyor varmı benle aynı durumu yaşayan. Doguracagıma dair umudum kalmadı🤦🏻 ikinci bebek tez canlı olur demişlerdi ama oğlum yerini çok sevdi galiba