Busra6694 Kızlar 19 günlük bebeğim bazen emdikten sonra baya bir kusuyor sütü bunun sebebi ne olabilir bazen normal süt şeklinde bazen de böyle peynir kesiği gibi ortalama 15 20 dk emiyor
cilvelilahmacun Busra6694 Fazla emdiği için kusuyor olabilir veya reflu olabilir. Emzirdikten sonra başı 40 45 derece kadar yukarıda tutun daha sonra gazını çıkarın gazını dik pozisyonda çıkarın emzirdiken hemen sonra uyumasın 15 dk filan öyle başı yukarıda olcak şekilde bekletin
Aleyna_Yilmaz Busra6694 Sindirim sistemi tam oluşmadığından , hava yutması , fazla beslenme vs. Bir sorun olduğunu düşünmüyorum açıkçası ama içiniz rahat etmesi için doktora da sorun isterseniz.
Deleted33000 Busra6694 fazlasını kusuyor canım özellikle peynir gibi kusmuyorsa sütün bebeğe yarıyor demektir sade süt çok kusmuyorsa o da fazlasıdır canım ama çok kusmuyorsa reflü olabilir ozaman doktora götürürsun