Merhaba. Cinsiyeti öğrendiğimiz gün babam aradı rüyasından Yahya ismiyle uyandığını söyledi hayırlı olsun dedi. 23 haftalık hamileyim bir kızım vardı bir de oğlum olucak inşallah. Ben Bilal ismini çok beğeniyordum ancak Yahya isminin de anlamı çok güzel sadece söylemesi biraz zor. Kafam karıştı :) siz olsaydınız hangisini tercih ederdiniz?