Babybebi Eylulaytiss bi çikolata ye biraz sırtını yastığa dayayıp otur bakalım arada bi yavaşlıyor hareketleri
Polyanna35 Eylulaytiss 26+1im ben de ondan uyuyamadım; geceleri çok hareketli olurdu hareket mi gaz mı anlayamadım o derece… Çikolata yedim su içtim sola yattım, elleyip konuşuyorum; sen de hemen öyle yap balım. İnşallah hareket edicekler
Gul1402 Eylulaytiss bazen bebeğin konumundan kaynaklı falan hissedilmiyo bende çok hissedemiyorum bazen korkuyorum bir sey mi oldu bebeğime diye
Polyanna35 Eylulaytiss Bir tuvalete git az yürü git gel yap bağırsakların karnın rahatlasın; ben öyle hissettim şükür yatıcam inşallah ama aklım sende