39+1 haftalik hamileyim dün degil onceki gün doktor kontrolünde bebegin suyu normal dedi senin hissettiğin akintidir dedi su olsa hepsi birden gelir dedi.
Fakat kizlar bu gece 12 den beri bu akinti artmaya basladi afedersiniz öksürünce akıntı geliyor. Yataktan kalkinca akinti geliyor egilince akinti geliyor. Gercekten su birden mi geliyor yoksa bu yaşadığım şey akıntımı benim gibi ayni durumda olanlar varmı? Yada bu su azar azar gelip sonradan birdenmi geliyor? Lütfen yazar misiniz cok endişeleniyorum uyku girmedi gozume 2 saattir