Cnssss00 ben gece 12de yemeyi kestim 9da sezaryenim olacaktı, hastahaneye gittim covid şüphesiyle test istendi, test sonucu çıkana kadar bekletecektim ama bişey de yedirmediler, akşam üstü artık bebek sıkıntıya düşünce mecbur sezaryene aldılar, testi bekledeydik test anca ertesi güne çıktı ve ben 17 saat aç susuz sezaryene alınmayı bekledim ama doğuma girecek olmanın verdiği heyecanla zaten bişey yiyecek halim yoktu açıkcası, o kadar aç susuz kalmanın zararını doğumdan sonra gördüm tabi süt gelmedi idrar kaka hemen gelmedi gibi gibi..