Berenorn Kızlar selam bugün sancı ile doktoruma gittim idrar tahlilimde enfeksiyon çıktı doktorum piyeloseptyl yazmış hünde 3 defa bunu kullanam var mı aranızda antibiyotik sanırım yinede tedirgin oldum
ikinci-bahar25 Berenorn bende enfeksiyondan dolayı kullandım yoksa geçmiyor maalesef ha bide bol bol su günde 3lt
Kartanesi-24 Berenorn bende gebeliğimin başından beri idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum bir sürü farklı farklı ilaçlar kullandım piyeloseptyl de bunlardan biri bence kullanın enfeksiyon düşüğe erken doğuma kadar sebebiyet verebiliyor
bebegimm1633 Berenorn Benim hamileyken enfeksiyonumu geçiren tek ilaç bu olmuştu ben de sabah akşam içiyordum çok faydasını gördüm inşallah size de fayda sağlar.
Berenorn ikinci-bahar25 günde 3 defa mı kullandınız sizde internette ilaç hakkında hiç iyi şeyler okumadım korktum açıkçası
Kartanesi-24 Berenorn günde ,3 kez yazdı doktorum ama ben bazen 2 bazen 3 kullandım düzensiz oldu biraz