Kızlar merhaba ben geçen ayın 19 unda hsg oldum pcosluyum diye reglim düzensiz ama en fazla 34. Gün Regl oluyordum. Şuan hsg üstünden 43-44 gün oldu 4 gün önce kan verdim negatif ama hala olmadım ilk defa bu kadar gecikme yaşadım sizde nedendir ne Regl oluyorum ne hamileyim anlamadım gitti