mehtap768_ Kızlar hayırlı akşamlar mideniz yanınca ne yiyip iciyorsunuz banada bilgi verir misiniz 33+4 haftalığım sabah aksam sürekli midem yanıyor ###
ikimelekannesi___ mehtap768_ bir daha ki doktor muayenende mutlaka söyle ilaç verir onun için Bunun dışında süt ve Beypazarı soda çok iyi geliyor
Fspgmb mehtap768_ benim midemden daha çok boğazım aşşırı yanıyodu çok rahatsız ediyordu yani. Ben böyle sert ve kan kırmızısı olan elmalardan yiyordum nedense çok iyi geliyodu bana bence bi ara denemelisin ❤️
Biminikannesi mehtap768_ yediğin içtiğin şeylere de dikkat et ve bebişin saçları çıkıyor annesi benimde öyle yanmalarım çok çikolata yedikten sonra çoğalıyordu artık çikolata yemegş kestim mesela yeşil elma nane şeker ılık süt bunlar iyi geliyor
hilal858_ mehtap768_ Biraz değişik gelebilir ama gece yatarken yastığını yüksek yap ve sağ tarafına yatmayı deneyebilirsin canım azda olsa işe yarıyor…Salçalı veya baharatlı yemekleri azalta bilirsin
hilal858_ Şuan bende 15+4 düm 3.gebeliğim ama safra kesesi yok benim de bu sefer, bakalım senin haftalarda ben nasıl olucam merakla bekliyorum