1sen1ben1debebek MiranMomy bebek doğum pozisyonunu almayınca ters durunca ve 4 kilo üstü olursa harici varsa bilmiyorum
Biminikannesi MiranMomy herşey bebeğe bağlı sezeryan ı hiç ni devlet istemiyor zorlada olsa normal doğurtmak için ellerinden geleni yapıyorlar
MiranMomy 1sen1ben1debebek bel fıtığı ve hemoroid var Salı kontrolüm var sanırım beyin ve sinire yönlendirmesini isteyecem mantıklı düşününce bel ağrım adım attığımda zorluyor ben nasıl normal doğurabilirim ki
Eren1 1sen1ben1debebek Bebissever yanı benı 42. Haftada aldı sezeryana normal yaptıralım kafası ıle ılk cocuk diye
MiranMomy Bebissever bel fıtığı için sanırım beyin sinirle görüşmek gerekiyor o da mr isteyecek herhalde 🙁
1sen1ben1debebek MiranMomy bel fıtığı normal doğurmaya engel değil dedi doktor çok saçma ama bende de var hatta siğil olmasına rağmen devlet hastanesi normal doğurabileceğimi söyledi bende özele geçtim
MiranMomy 1sen1ben1debebek yani ayağımı kaldırıp pantolon giyemiyorum o derece zorluyor ben o sancıyı nasıl çekip doğuracam gerçekten bilmiyorum özele de imkanım yok
1sen1ben1debebek MiranMomy doğrudur ama anlamıyorlar illa sancıyı çektirip en son çare alıyorlar bende uyguna buldum biraz daha öyle razı geldim yoksa 60-70 verecek imkan hayatta yok Rabbim yardımcın olsun canım🙏🏻🥰