Melllike şuan bende 5. Ayın içerisindeyim ilk 3 ay hiç olmadı son 2 aydır ara ara oluyo, çok şükür hiç kanamam falan olmadı doktorum da yasaklamadı ama daha önce 2 kaybım var bunda her konuda temkinli yaklaşmak istedik inşallah sağ sağlim bitiririz.
Canım bu arada son haftalarda doğumu kolaylaştırır diyolar ozmn yine aynı şekilde mi yaklaştın yoksa artırma falan oldu mu?