Size doğumu anlatmak istiyorum. 🥰.
Saat gece 3te suyum geldi ve ben ilk emin olamadım bekledim sonra çok gelmeye başladı ve sancım hiç yok. hemen hazırlanıp hastaneye gittik muayene etti nstye bağladı ve yatışı başlattık. Sabah saat 11 e kadar 5 10 dakikada bir sancım geliyordu ve şiddetli değildi hala doktor muayeneye geldi 4 cm açılma vardı. Çok uykusuzdum birazcık uyumaya çalıştım ama sancı giderek çoğalıyordu uyuyamadım. Saat 1 buçukta çok şiddetlenmeye ve 2 3 dakikada bir gelmeye başladı dayanamıyordum artık afedersiniz sancı hep götümdeydi sanki oradan çıkacakmış gibi 😅😅. Sonra tekrar muayeneye edildim 6 cm olmuştu açılma ve hala çok sancım vardı yürüş yapıyordum eğilip kalkıyordum falan neyse biraz daha sancı çektikten sonra doktor artık doğumhaneye aldı saat 2yi geçiyordu tekrar nstye bağladılar ama uzanarak asla duramıyordum kalktım ayağa doktor tam odadan çıkacaktı ki çok kötü sancı vurdu tekrar sanki bıçak saplandı gibi 🥺. Ben bağırdım doktor sakinleştirmeye çalışıyor beni ve yatağa alıcak ama ben kalmışım öyle doktorun yardımıyla yatağa yatırıldım ve 9 cm açılma olmuştu artık doğum başlamıştı tabi ben bitiğim 😄. Doktor sancı geldiği gibi ıkın diyor ve ben bir iki güzel ıkındım sonra bir baktım bağırıyorum artık ıkınamıyorum 😅😅. Doktor gösteriyor güçlü ıkım nefes al bebek geldi diyor. Çok yorgunum takatim kalmamış neyse en son kendime hadi birkere daha dedim sonra nefes aldım ıkımdım aldım ıkındım ve bebek geldi 😅😅🙏. Ben o sıra heryerim uyuşmuş halsiz yatağın üstünde baygın gibiyim bebeği bana verdiler doğru düzgün tutamıyorum bile elim tutmuyor çok duygusuzdum o an hiçbirşey hissetmedim. 2. Çocuğum bu arada. Öyle işte darısı sizlerin başına inşallah 🙏 🥰❤️