Kızlar hatırlıyan olur mu bilmem ama sorum var sizlere bat 1 Eylül günler önce kaç kere test yaptım hep negatif bugün 2 gün önceden adet oldum yani öyle sanıyorum 7 8 saat önce felan oldu başta kahverengi böyle çok açık bir renk oldu sonra açık pembe renk kanama geldi ama silince geliyordu ped taktım kaç saattir pedi dolduracak şekilde bir kanama yaşamadım çok ağrı gibi oldu nasıl olsa adet oldum ağrı kesici içeyim dedim ve arveles içtim yok yani kanama vs gelmiyor benim normalde şuan çok yoğun bir şekilde geçirmem gerekiyor ben ne yaşıyorum ya adet mi acaba sonradan mı sökülecek içim içimi yiyor keşke ilaç içmeseydim diye çünkü ağır bi ilaç offff bu belirsizlik beni perişan etti 😞