4 gün önce nst de düzenli sancılarım çıktı 100ü gören 5 dk da bir ama ben hissetmiyordum. Bugün hissetmeye başladım belime vuruyo nefesim kesiliyor bir anda ter basıyor. Açılmam yok ½ cm 37+0 oldum. Normal doğuma da müsait değilim çatı darlığım var, doktor bebek hareketlerinde azalma olursa kanama ya da su gelirse hemen gel dedi. Bunlar olana kadar evde bu sancıyı mı çekeceğim ne kadar sürecek bilmiyorum. Daha önce doğum yapan anneler ne kadar sancı çektiniz? Gerçekten çok zormuş ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum 😓