Adete 9 gün kala 4.52 yle öğrendim şuan 5 hafta 6 günlüğüz iki gün önce doktora gittim kese göründü 1 hafta içinde beş kilo aldım aşırı iştahım arttı ve göğüslerim aşırı büyüdü doktora söyledim doktor dedi bu kadar erken öğrenmiş olman ve aşırı iştah falan ikiz gebelik olabilir ama şuan tek kese dedi sizce sonra ki haftada ikiz olma ihtimali var mı bu durum yaşayan var mı