kızlar nolur bakın benim bu sabahtan beri sızıntım var ama tuvaletimimi kaçırıyorum sumu anlamadım akşam üstü kahverengi lekelenme oldu acile gittim natde düzensiz sancılar ve 2 cm açıklık çıktı lekenin rahim ağzındaki mukuslu yapı olabileceğini söyledi ve beni eve gönderdi sancıları takip etmemi söyledi ama benim lekelenmem devam ediyor sızıntınında sumu çişmi olduğunu anlamadı sen takip et dedi ya bi şey olmaz dmei böyle saçmalıkmımolur anlamadım ya